Nekad real nukie | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? nukie#5295

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Rdmar polare, revvar och sedan rdmar igen samt revvar sig själv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte runt på en hoj, då jag hade nyligen lärt mig o sparka på hojar, tyckte det va ganska roligt och ja började sparka några polare vid ecstasy o sedan dog en grabb 2 gånger och jag valde att göra hlr, då jag inte tycker det är nån social rp alls att skjutsa en ´´medvetslös´´ person bakom eller framför dig på en hoj, det fanns en bil där men den va låst så jag kunde inte använda den, så allt jag kunde göra va att jag kunde göra hlr o sedan ressa, sen dess blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt som jag sa över (kommer kopiera för det gäller exakt det samma) = Jag åkte runt på en hoj, då jag hade nyligen lärt mig o sparka på hojar, tyckte det va ganska roligt och ja började sparka några polare vid ecstasy o sedan dog en grabb 2 gånger och jag valde att göra hlr, då jag inte tycker det är nån social rp alls att skjutsa en ´´medvetslös´´ person bakom eller framför dig på en hoj, det fanns en bil där men den va låst så jag kunde inte använda den, så allt jag kunde göra va att jag kunde göra hlr o sedan ressa, sen dess blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att dom banna mig för det som hände, och jag kan erkänna det va ganska dumt, jag va trött och va inte mig själv den natten, men jag står stort för det jag har gjort fel, tycker dom har gjort sitt jobb och följt det riktigt bra, själv är man ledsen såklart för det dumma man har gjort och har tagit tusan att jag inte kommer göra om det, tycker det va lite starkt att ge mig redlist och så vidare, men förstår helt att dom valde att göra det, hade gjort exakt samma som dom i just den sitvationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft några sen innan som sedan har varit falska eller ogitliga (alltså unbannad) men det mesta har varit med att jag har copbaitat ett civil polis när jag inte visste att det va det (körde förbi den snabbt) och lite sånt smått. annars inget jätte stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, aboslut hade jag kunnat göra det, hade kunnat ta tag i mig själv och tänkt till en extra gång, BORDE JAG GÖRA DETTA? näe, det skulle jag absolut inte gjort, borde ha tänkt bättre, och visa att jag kan bättre än det jag gjorde just då, jag lyssnade för mycket på dom som va där och inte mig själv, hoppas att jag starkt kan visa det idag och framöver!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, starkt om att jag ska tänka dubbelt eller till och med trippelt för det jag gör innan jag bara gör det, har lärt starkt att jag verkligen ska lyssna på mig själv och inte andra och sitta att fortsätta med det dumma jag gjorde, jag borde också ha lärt mig att gjorde jag fel, ska ja jag ha fixat det istället för att fortsätta så dumt som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka