Nekad real nukie | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? nukie#0001

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu sen skolan har startat igång igen, så har tiderna ändras ganska mycket, men är fortfarande sjukt mycket aktivt inom unive, och kommer alltid vara.

Under sommarn så brukade jag spela från oftast 12 eller 14 tiden tills 02-03, men nu har ju nya tider eftersom skolan är igång och måste göra lite läxor osv, annars ser mitt schema ut såhär

Måndag 16:00 till 00:00/01:00
Tisdag 15:40 till 00:00/01:00
Onsdag 15:40 till 00:00/01:00
Torsdag 16:20 till 00:00/01:00
Fredag 15:10 till 00:00/01:00
Lördag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)
Söndag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 3 månader nu, är en super glad och aktiv person inom unive, har planer att stanna ett bra tag till.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 Gånger, 2 falska och 3 äkta, då jag valde att ta staffet för dom 2 falska bansen, då jag tyckte jag gjorde fel och tyckte att jag själv skulle visa att jag var bättre så valde att ta straffen (har ingen bild tyvärr)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har många uppgifter inom unive, då en servervakt ska vara aktiv väldigt mycket och se till så att folk rpar på rätt sätt, och se till så allt funkar perfekt, som det ska, servervakter ska alltid sv banna eller kicka en person som har gjort fel och försöka rätta det på ett bättre sätt, dom ska också kunna visa att dom kan ta emot rollen ig då om man ser ett problem så löser man det direkt, och ser till att hjälpa till modsen inom unive, så både du och dom får ett lättare jobb inom sin tid inne på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa till alla inom servern, och se till så att modsen och resten av folket får lite mindre jobb nu medans man är inne i servern och se till så allt funkar, se till så att det inte blir för stressigt för andra inom servern och se till så att inte folk sitter o bryter en massa regler. jag vill gärna se till så att andra sv och mods får det lite lättare inom servern. samt bidra med bra rp tillsammans med dom andra medlemmarna och gör dom fel, så ska man alltid försöka fixa till det, känner att jag klarar sv inom unive ganska bra då jag själv tycker att folk gör lite problem och staffsen inte hinner göra nått för dom har fullt up, då jag själv bara hade kunnat göra det helt själv istället för att skicka report.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt abuse och korruptions tycker jag absolut att det är ett NEJ ifall man gör nått av det!!

Att sitta o banna nån utan anledning bara för man inte gillar hens rp eller inte gillar den allmänt är verkligen inte acceptabelt, samt att man t.ex sitter o ressar folk bara helt random i ett scenario osv är ju korruption, och ress abuse, detta är ett STARKT NEJ från mig och hoppas att detta inte händer ofta bland folk. och ska se till så det inte händer inom alla olika scenarion och rpen runt omkring alla, ser jag ett fel ska jag alltid fixa det, och samt att sitta o ha toggle id i ett scenario räknas också som abuse och det ska aldrig förekomma inom rp´n!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka