Nekad Real?? | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real??

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweDevil/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? ??#6520

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Jag rpar inte så vet riktigt inte vad jag ska skriva här, vill ansöka om staff därför vill jag vara medlem.

Hampus Svensson 25 år gammal utbildad till mekonom gillar att fixa bilar och se till att människor kan köra med bilen.

Hampus är alltid glad och är oftast positiv, han kan skapa relation med alla i stan eftersom han är mycket social och gillar att prata med andra personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem eftersom jag vill sen kunna ansöka om att bli staff hos er så att jag kan hjälpa till och lära känna nya människor. Jag är inte en person som gillar RP utan för det mesta bara staff arbete och för att komma dit så behöver ja ansöka om medlem. Jag kan svara på alla frågor i muntlig intervjun.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag rpar inte tyvärr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt för alla som är med i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Wayback en vän sa till mig.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Berätta om din karaktär Försök igen om 24 timmar

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka