Nekad Real.kurden | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real.kurden

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? real.kurden

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam kurdo 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig lugn kompetent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakrund Adam var uppväxt i en stad som hette hisingen backa i göteborg han var ung och gick i skolan men hans vänner sålde droger och klev på folk så adam ville föla sina vänners spår så han valde att bli kriminell. när han blev 16 börja han bli riktig kriminell han gick med i gäng köpte vapen och rökte alla opps. han var typ som king pin han ägde ett gäng hade massa springisar som plockade prodade åt honom sen blev han rik han köpte exotiska bilar han köpte en pent house mansions. men tillslut hittade polisen tillräckligt med bevis på honom så han åkte in i kåken sen efter 15 år kom han ut ur fängelset då valde han att börja ett nytt liv och blev polis efter det blev allting bra han bröt inte mot lagarna och han va en trevlig och kompetent medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med kompetent rp och inte bryta mot serverns lagar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om jag och min vän gör ett butiks rån och polisen är efter oss och vi krockar in i en träd tex och hoppar ut och vi försöker skjuta mot dem men polisen hinner att benna oss och vi torskar då ska vi inte hoppa support och börja gråta bara för att vi torska . för mig vill jag att alla ska kunna vinna scenarion ås det blir kulare det är inte kult om bara jag vinner scenariot hela tiden polisen och kriminella ska också vinna det innebär för motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råka skriva ooc en gång och skrev om någon ville köpa blommor i twt men det var för länge sen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming innebär att tex jag kör in i en vägg i typ 300 eller 200 och inte säger något och forsätter köra och inte rpar på skador då är det power gaming. power gaming 2 det innebär att man spelar för makt och pengar och att man vill bara ha pengar och vapen tex rdm innebär att jag dödar någon utan anledning random death match vdm innebär att jag använder mitt fordon som ett vapen för att köra över någon och döda dom utan anledning vehicle death match.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

yes ok men lurvorx jag skulle verifera med luren i unive dicorden sen kickar den mig ifrån hela dcn nu kan jag inte ansluta mig till dc e du snäll och scickar en inbjudan till mig jag heter real.kurden på discord @Lurvorx

yes ok men lurvorx jag skulle verifera med luren i unive dicorden sen kickar den mig ifrån hela dcn nu kan jag inte ansluta mig till dc e du snäll och scickar en inbjudan till mig jag heter real.kurden på discord @Lurvorx
Du kan joina genom att klicka på "Discord" i forumet.

Nekad.
Anledning:
inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka