Accepterad real.kaki | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real.kaki

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199825602618/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f2ec83a

Vad är din discord tagg? real.kaki

Vem var det som bannade dig? Anti Cheat

Bild på banmeddelande: univeacban.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag avände fustkmeny

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag ska vara 100 % ärlig jag fuskade faktiskt vilket var skitdumt och rent idiotiskt gjort av mig. Jag var dum då och blev påverkad av min omgivning. Jag använde en modmeny och försökte spawna in ett vapen till mig själv som jag skulle ha till att skjuta med en kort stund, och precis när jag skulle spawna in den blev jag bannad vilket jag gått och tänkt på ganska länge nu eftersom jag älskar denna server pch verkligen vill speal på servern med hela mitt hjärta. Jag tar fullt ansvar för det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, det var jag som dum och påverkad av mina kompisar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lyssnat på mina kompisar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara en idiot eller att lyssna på mina kompisar när det tillhör fusk meny

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Varför skulle du vara värd en till chans?

för att jag har lärt mig min läxa att inte fuska på servrar och jag vet att jag har gjort fel och vill verkligen spela här.

och jag ångrar mig hårt för att dom flesta av mina vänner spelar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka