Nekad Real FBI | Medlem ansökning [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Real FBI

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? mister_diamozz

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Namn: Erik Olsson
Ålder: 21 år

Erik Olsson är en yngre man med en bakgrundshistoria som har format honom till den person han är idag. Född och uppvuxen i mångkulturell ort i en storstad, har Erik alltid varit omgiven av olika kulturer, men leder det till gott eller ont ?

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och mogen RP för alla spelare, jag vill att den RP som folk upplever med mig är ett scenario dem kommer ihåg jag spelade i 3 dagar och har träffat skit bra RPare och staff som gör sitt jobb skit snyggt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag gissar på vad som menas med det så vill jag säga att "om jag är polis och det är ett rån så ska jag låta rånaren ha roligt med och inte arrestera han Direkt när jag får chansen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR new life rule, VDM, vehicle death match, RDM Random Death match, COP bait, etc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja många år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag Använder Inte steam, det är Epic games Heter "Diamozz"

Nekad,

Anl: Utveckla Karaktärs Beskrivande & Samtliga frågor

Du Kan ansöka igen om 24h, Lycka till

Tillbaka