Nekad Devil | Ban Överklagan [Real ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? devillllllll

Vem var det som bannade dig? Real abm

Bild på banmeddelande: IMG_8493.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att real abm och abm valde att banna mig då jag pratade med döda kroppen, jag har haft beef med kay flock och han har hetsat extremt mycket osv men detta är ingen ursäkt till att göra det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har börjat spela på unive nu igen efter någon vecka och vi gjorde bara droger och tog över områden och höll lite områden och sålde, då kom det en bil som började hetsa och man märkte att han ville hetsa fram en skottlossning jag försökte bara prata och då börjar han köra där ifrån och jag hörde att det var sickan/kay flock så jag börjar köra efter han för att kidnappa han men då efter en stund så hoppar han ut och jag hoppar också ut och då börjar han skjuta och jag med, jag dödar han och strax därpå kommer mina vänner också, då säger jag busunge när jag har dödat han då jag hade gjort samma sak irl pga adrenalin då jag precis hade dödat en som jag har haft lång beef med. Sedan gick jag bort typ 5 meter och sa sen shit on.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Har blivit bannade en del gånger tidigare.
Har cirka 30 tidigare bans ungefär.

Skjuter hoppar in, åker efter hoppar ut och skjuter ban 4 dagar utav Berra. Då lärde jag mig att jag ska inte ska använda min bil till det och att jag ska skjuta en gång sedan åka där ifrån och it åka efter. Jag abusade bilen.

Sedan blev jag bannad för spawnmenu abuse. Jag var ute i skogen och min bil pajade så jag tog spawnmenu. Några staffs speccade mig så jag blev bannad för det. Efter det har jag aldrig mer abusat spawnmenu igen.

Bannen innan det var för 1,5 år sedan och jag var afk i mitt gänghus och var och åt och råkade ha på toggleid medans jag var borta och sjukt nog blev vi stormade så när jag kom tillbaka såg jag att jag hade blivit bannad för toggleid i scenario. Jag lärde mig att alltid vara förberedd på att det kan hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åkt där ifrån DIREKT och inte sagt ETT ENDA ORD till kroppen. Jag ångrar det så extremt mycket och jag har precis fått sommarlov och vill bara spela men så börjar jag sommarlovet med en 5 dagars ban.. Jag borde somsagt absolut inte gjort ett skit och ej åkt tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag ska aldrig mer prata med en död kropp igen villket jag ej borde gjort från början ens. Nästa gång jag skjuter någon så ska jag ej gå fram till kroppen och säga något utan jag ska istället ta mig snabbt och smidigt ifrån plattsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@Real ABM hade ingen ban bild då jag är i stan just nu så ursäkta mig. Jag ber återigen om ursäkt och ångrar mig GROVT det jag gjorde. Har nyss fått sommarlov och vill ba ha en bra o rolig start på sommarn innan jag åker till Spanien 🙏☀️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka