Nekad Real Bullen | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real Bullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? Androtex

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Joansson och är 18 år. Redan när han var mindre så började han med kriminalitet, det är inte så konstigt eftersom han har haft en väldigt tuff barndom. Hans pappa sitter i fengelse för att han har beått ett mord och hans mamma som är död efter en olycka med bilen. Nils storebror har varit i den kriminella världen ganska länge, och Nils vill bli precis som han. Men när Nils är utanför den kriminella världen och lever sitt vanliga liv så är han väldigt hjälpsam och för det mesta väldigt glad men när han blir arg då brukar han ta det för långt. Men annars har många kompisar som han brukar spela fotboll eller basket med eller så gillar han att träna eller käna pengar. han hade köpt sin första bil till sin storebror som tack för att han hade tagigt hand om Nils sedan det som hände med föräldrarna, han fick pengarna genom knarket han jobbat för den senaste månaden. Nils är också ett väldigt stort fan av Rapparen Dree Low, på hans artonårsdag fick han biljetter till alla hans konserter den kommande veckan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldigt social och bidra med en rolig rp, jag hoppas också att min kreativitet och att jag är sammarbetsam kommer att bidra gott till rpn. Jag kommer också att ta rpn seriöst, sprida en bra stämning och skapa bra, roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått det mesta, RDM innebär att man slår eller dödar folk utan någon anledning. Det kan vara att man hamnar i ett bråk och väljer att slå ihjäl personen istället för att lösa problemet med att prata. COPBAIT är när man försöker att få polisens uppmärksamhet, det kan vara att man åker förbi polisen och pekar finger eller att man står vid ett rött ljus med en polis och kör mott rött. VDM att man använder ett fordon som vapen, powergaming, är att man spelar för makt och pengar eller att man inte rpar på sina skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenhet inom rp där jag har rpat på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla karaktäers personlighet och vad den strävar på Unive! Ansök igen om 24h! Skriv in rätt dc till nästa ansökan också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka