Nekad Real ak | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lionel pepsi-_-

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561199176484844

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Stjernen

Vad är ditt discord namn? Real ak-47#1860

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en skön rolig grabb som gillar bilar men är fattig han kommer ifrån polen i polen när jag bodde där var de ganska kaos då min farsa drogade och de är därför jag är ganska fattig för att ja min farsa drogade men aja min karaktär han kunde fly ifrån polen när han var 10 då kom han till svergie och insåg att han älskar bilar och han högsta dröm är att jobba med bilar han har ganska starka känslor då de där i polen för att de var ganska så tufft för han där så aaa han blir ju jätte tacksam när jag får en billig bil till exempel idag är min karaktär 21år och idag lever han ett hyvsat bra liv och jobbar som reporter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ider tillexempel om de är så att de är nånting vi ska utveckla på servern som tillexempel att komma på nya bilar så kommer jag alltid finnas där och hjälpa till och desutom alltid med glädje sen kan de komma till fälen där de är lall på servern så kommer jag alltid göra mitt bästa och ta deras id och skriva i chatten /report id och andledning vilket jag gör nu men de blir enklar om jag blir medlem men aja de är vad jag kommer bidra med men de finns säkert mer men kommer inte på

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de började med att jag skulle kolla på min kompis som spelade unive och då satt jag där och kollade och tyckte de såg roligt ut sen efter de började jag kolla på en streamer (cosmo_bt) och kollade när han spelade och då gick jag in på min dator och laddade ner fivem och började spela och jag tyckte de var jätte kul och sen har jag bara fortsatt spela därifrån varje dag

Hur hittade du Unive? de var på grund av min kompis (__DEMON__) och en stremar (cosmo_bt) och de såg så himla kul ut så jag började också spela och ville utveckla min rp igenom att bli medlem så jag kan få ett riktigt jobb och bli servervakt också

Vad har du för mål med ditt rollspel? att varas en snäll kille som hjälper alla människor oavsett om de är pengar eller nåt för jag kommer alltid hjälpa till med så mycket jag kan och nu om jag skulle bli medlem hade jag kunnat utveckla min rp jätte mycket vilket jag vill göra de kan tillexempel vara nångon om nån behöver hjälp med pengar eller så för jag kommer alltid hjälpa den att med de och fortsätta utveckla min rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål med unive är att utveckla min rp dagligen och få bättre jobb och hjälpa fler de kan tillexempel vara att de är någon som inte har en krona så kommer jag alltid försöka hjälpa till så gott jag bara kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka