Antagen real.05 | Chef-jobb ansökan [Wallins]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag söker till Wallins advokatsbyrå chef

Vad heter du i verkligheten? Real.05

Vad är ditt användarnamn på discord? Real.05

Ange ditt födelsedatum: 4 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? För 3 år sedan nästan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit lednings position på Wallins advokatsbyrå samt så läser jag juridik irl. Jag hade velat styra upp det igen som förr, det verkar vara dött och det är verkligen många som åker in och då behöver man advokater.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer eller just nu är det och styra upp stället och göra det aktivt och proffesionellt det är inte vilket yrke som helst utan ett yrket som är väldigt seriös med sin RP. Men mina framtidsplaner är att göra det ett seriöst yrke där det krävs någon viss åldersgräns till och med kanske då jag verkligen vill att det ska vara seriöst samt att få en så hög aktivitet som möjligt. Jag kommer att ha en tydlig struktur i vad som krävs och vad som inte krävs samt att jag kommer först att bygga upp en ledning alltså en styrelse på Wallins advokatsbyrå, efter det kommer vi att ta in folk som är intresserade i advokats arbetet och ge de en chans och vi kommer även att skapa utbildningar där de lär sig mer om yrket och kan försvara sina klienter på ett mer värdefullare och effektivare sätt med bra kvalite, det är det jag strävar efter.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att ha en hög aktivitet, i och med att det är lov just nu och jag kommer verkligen göra allt i min makt för att få Wallins advokatbyrå till en bra plats som är säkert och faktiskt få en hög aktivitet och faktiskt folk som ringer in som behöver advokat för de faktiskt tycker att vi är duktigt på alla juridik samt på det vi gör och aktiviteten.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka