Nekad rcjesper | Medlem ansökning [Sandberg]

• Trådskapare Trådskapare rcjesper
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

R

rcjesper

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198815157116/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? rcjesper#8627

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. det är en kille som gillar att flyga hellikopter och flygplan och är väldit intresserad i fordon och är en glad person somm gillar att dela glädje till alla och att göra så alla mår bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna utöka min RP med att ansöka till ett whitlsitat job och kunna lära anndra hur man RP på det bästa sättet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en server med flera spelare som konstant är online och som spelar väldigt seriös RP.

Hur hittade du Unive? blev rekomenderad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kull och att hitta några som jag kan ha kull med och kunna göra lite störe och seriösare RP senarios

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hitta ett gäng mäniskor som man kan ha en bra kontakt med( ingame)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte jag gillar inte att vara på flera olika servrar och spela på jag vill helldre ha en server som man kan fokusera på och ha kull på.

Tillbaka