Accepterad rcjesper | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare rcjesper
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

rcjesper

Gäst
Användarnamn: rcjesper

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198815157116/

Vad är din discord tagg? rcjesper#8627

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fail rp fear rp powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. så jag blev bannad för tre varningar men då vi pratade fick jag en varning direkt då jag joinade och en islutet då jag blev bannad sedan ska min första varning bort så det ska jag inte bli bannad för sedna sa det att jag powergamade medan jag på min skärm blev skuten av bara ett skott i midjan men på deras var det på rygen ochså och det kalas dsynk sedan under tiden vi pratade så lät dom mig inte prata och för de sa att jag skulle vara tyst först men sedan då jag ville prata så blev jag mutad så jag kunde inte försvara mig och det står i reglerna att alla ska få prata lika mycket. sedan då de anklagade mig för fear rp så sa de att jag inte värnade om mitt liv medan jag tror alla skulle fly om det är tre killar som skuter på en sen sa de att det var powergaming att hoppa och landa i en nerförsbake med en skåtskada i midjan men jag hade troligen kunnat göra det i verkligheten med lite adrenalin och det där hoppet hade jag kunnat gjort i verkligheten för jag är cross förare och min karaktär är även starkare så det hade 100% gåt sedan så förklarade de inte ens varför jag blev anklagad för fail rp det bara kickade mig ur samtalet så jag tycker det är mycket saker som vissar att jag inte skulle ha varit bannad och att supporten gjorde fell så derför tyckert jag att jag ska bli unbannad./ sedan efter jag hade kört en liten bit bort använde jag min tröja som ett bandag så jag inte skulle förblöda.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej har aldrig hänt förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tvätat pengarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej om jag ska lära mig något av det en för det jag gjorde kan ha varit rät så.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka