Nekad RBC_biggie | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RBC_biggie

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? rbcbiggie

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jörgen Larsson 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arrogant, Bjudsam, pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jörgen kommer ifrån Eslöv med en bakgrund och utbildning som bilmekaniker och bil fantast. Jörgens mål för framtiden är att bli högt uppsatt på Mekonomen eftersom att det är hans passion här i livet. Han vill också ha ett eget hus avskilt från strostan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig atmosfär där en social Rp alttid står i fokus eftersom att jag är arrogant får jag oftats många dumma men samtidigt roliga ideer som bildar måmga roliga scenarion med mycket skratt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte spelar enbart för egen vinning där jag måste kunna förlora ett scenario för att det ska bli ett roligt samt bra scenario för alla inblandade och så att motparten får en rolig stund i deras vinnande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är ny inom Rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Sunt förnuft, Powergaming, VDM och Rdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka