Accepterad rbaklava761 | Ban Överklagan [fexyx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? dolma76ett

Vem var det som bannade dig? fexyx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-16 131442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej kolla jag fattar fett dumt att åka in med en motorcykel till polisstationen men min polis vän skulle vara där åkte inte riktigt runt o gjorde kaos jag vet riktigt idiotiskt kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in med min motorcykel i polisstationen då den var öppen och trodde min vän skulle vara där skulle plocka upp honom tutade där inne för att signalera att jag var där och sen kom en annan snubbe o fråga vad jag höll på med och då sa jag inget och åkte därifrån sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel kanske inte är så smart att åka in i polisstationen med en motorcykel och fattar absolut att jag gjorde fel tänkte bara att man iaf kunde rpa lite det finns sånna idioter och min karaktär är känd för att inte alltid göra så smarta val och gör mycket saker. Kunde varit lite roligare om man kunde rpa på dedär men jag förstår absolut att det var fel aa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för powergaming då jag inte rpa på mina skador när jag krockade lite i en bil. Med det lärde jag mig att alltid rpa på skador oavsett om det är något litet för irl hade man reagerat bara man nudda något liksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle bara skitit i att åka in och väntat utanför istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta sådär dumma beslut och kunna ha lite bättre tålamod när jag väntar på vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka