Accepterad Razze100 | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razze100

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/razze100/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Rosén

Vad är ditt discord namn? Razze100#0398

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 1999

Berätta om din karaktär. Berra Karlsson är 36 år (född 1984) i en mindre stad i mellan Sverige. Hans föräldrar skilde sig när han var 5 år och det tog lite hårt på honom men efter ett par år så vart det vardag. Berra hade inte svårt att få vänner då han alltid var snäll och trevlig mot dom flesta. När Berra började gymnasiet så valde han industriprogrammet men det var inte något han direkt tyckte om, istället så slöade han så mycket han kunde och klarade sig precis i alla ämnen. Efter gymnasiet så jobbade Berra på en hel del olika ställen. Han bytte ofta jobb då han aldrig riktigt hittade något han verkligen tyckte om att göra. En dag så bestämde Berra sig för att han ville starta fräscht och valde efter en del omtanke Multistaden som sitt nya hem.
Berra är vanligt vist en lugn och sansad kille men ibland när han inte ätit på ett tag kan hans stubin kortas ner en del. Som tur va vet Berra själv om det så han ser alltid till att aldrig gå hungrig. Berra beskrivs av sina vänner som snäll och omtänksam som gör allt för sina vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Tror jag kan bidra med rolig och stabil roleplay för alla som jag stöter på. Är ingen som stöddar upp mig eller försöker förstöra för någon eller liknande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden verkar efter ett par timmars spelande som en av dom bästa svenska servrarna.

Hur hittade du Multistaden? Kom upp i serverbrowsern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inga stora mål direkt. Vill bara bidra med rolig RP och se till så alla har kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka