Accepterad Razz | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142554551/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Razz#6231

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Nilsson, han är en snäll, omtänksam och allmänt schysst person. Felix älskar att vara med kompisar, sina nära och kära och ha kul med olika personer. För ungefär en vecka sen så adopterade Felix ett barn. Barnet heter Adrian Jönsson. Med dessa dagar har de två haft riktigt kul med varandra och kommer i framtiden ha kul. Felix skulle göra vad som helst för sin lilla söta son.

När Felix var mindre så älskade han att hjälpa sin pappa i garaget. Där de fixade deras bil, Felix framtida moppe osv. Felix spenderade hela sin fritid i garaget med sin pappa. Med andra ord så har Felix mycket erfarenheter och har ett stort intresse i bilar.

Felix är nu 22 år gammal och har tänkt på sina omsättningar och har tänk på den mörka sidan om världen. Han har känt att den vanliga världen inte är lika kul som det brukade vara. Så han tänker på att gå med på den mörka sidan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem är för jag tycker själv att jag har bra erfarenheter i RP och jag tycker jag har haft kul dessa 1.5 år jag roll spelat på Unive. Jag har haft kul, jag har lärt mig mer och mer om rollspelandet, och jag kommer lära mig mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel på servern och att scenariona blir riktigt roliga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med motpartens vinst i ett scenario menar man att man själv inte ska vinna alla scenarion. Inte bara för en själv men för de andra blir det bara trist. Med det vill jag säga att om man gör butiksrån ska man inte alltid fokusera på att vinna och fly från polisen, utan någon gång måste man få förlora i ett scenario. För att kolla på detta i ett annat perspektiv kan man tänka på polisens. Om vi fortsätter på detta exemplet med ett butiksrån. Då ska polisen inte alltid fokusera på att vinna scenariot, utan ha kul i scenariot. Det är det som är det roligare med RP, att inte alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en streamer som kallas för COSMO_BT.

Tillbaka