Nekad Razz | Beslut Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Ditt discord namn: razzw_.

Ditt Hex-ID: steam:110000146784bb7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller/indragen staff samt permanent ban.

Vem/vilka tog beslutet? Exritez, toris och krim ledningen.

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag var korrupt i deras ögon.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt då den bilden jag har fått tilldelad visar en konversation mellan mig och en spelare efter ett ärende som jag haft med honom och en annan. Jag fick ett klipp inskickat där ena parten shoot on sightade, dels där parten som hade klippet hade fear rpat (Edzy). Jag gav dem båda åtgärder och sedan efter frågade Edzy mig om jag kunde ressa honom, och eftersom han blev shoot on sightad så ressade jag honom innan jag placerade hans åtgärder så han ej behövde ha komplikationer med att vara död. Sen skrev han i min pm "ta bort meddelandena", och jag förstod ingenting för han skrev det från ingenstans efter ärendet. Delen där jag skriver "razz clutchar", vill jag även tillägga en förklaring. Det var en annan staff med på ärendet (dessvärre minns jag ej vem, då detta var ungefär en månad sedan) som sa att han ej skulle få ress. Så jag skrev till honom Razz clutchar eftersom jag förklarade för staffen att han har blivit shoot on sightad och ska få ress på grund av det. Men jag gissar att staffen trodde att han skulle enbart få ress och inte åtgärder.

En annan sak att tillägga är att om jag då hade varit korrupt mot honom, varför ger jag honom åtgärder då?

Jag kan förstå att dem formuleringar jag gjort i den bilden kan se väldigt konstiga ut, men i bilden så skriver Edzy också "hur lång ban", och jag svarade "vet inte, bara någon/några dagar, men du kan överklaga". Detta är ett ganska så obvious bevis på att jag inte varit korrupt mot honom, eftersom som sagt, varför skulle jag ge honom åtgärder om jag är korrupt? Om jag hade varit korrupt och partisk för hans del, så skulle jag väl försökt att inte ge honom åtgärder?

Jag hoppas ni kan förstå vad jag försöker säga till er, det här är ett helt missförstånd. När jag väl blev indragen av Exritez i samtalet så fick jag typ 20 sekunder på mig att förklara mig, vilket gjorde att jag inte först förstod vilket ärende detta gällde. Jag trodde först det var ett skämt som Exritez skulle göra, eftersom jag inte alls är korrupt och korruption är inget som passar in på mitt arbete. Det var väldigt förvånande att det inte var ett skämt. Men nu efter ett tag förstår jag ju exakt vad detta gäller och vilket ärende. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det, det kanske var lite onödigt att skriva "razz clutchar" i hans pm, men jag förklarade bara för honom att han kommer få ress då den andra staffen sa tvärtemot. Han hade full rätt till ress, men han skulle såklart få åtgärder också, vilket han fick.
Jag tycker det var rätt av mig att efter ärendet ressa honom i och med att han hade blivit dödad på grund av ett regelbrott.

Enligt Exritez har han fått in flertals tips om att jag var korrupt. Men jag vet inte vad det är dem syftar på, för jag är verkligen inte det. Jag misstänker att dem hade blivit sura över ett beslut och åtgärder dem fått och sedan kallar mig korrupt för mina åtgärder. Detta kan ej stämma, då jag oftast till 80% har med mig någon annan staff med på beslutet.

Jag respekterar ert beslut och ert beslut ni kommer lägga på denna besluts överklagan, men en sak kan jag lovar er. Jag är inte korrupt. Men annars tack för min tid och hoppas ni har förståelse för min situation!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte direkt något som kan vara relaterande förutom den bilden som Exritez skickade till mig. Däremot har jag en bild där ett fake konto som också heter "razz" som skrivit till folk i deras pm's saker som "jag är korrupt för din skull", "paya min unban din blatte" osv. Jag kan bifoga bilden.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka