Nekad Razmuu | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rasmuuuus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Razmuu#7061

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär jag rollspelar som en snäll och trevlig kille som gärna hjälper till och inte vill ha bråk o så vidare men om nån är kaxig då kan jag bli lite arg och säga litte fula ord. min karaktär gillar bilar och vill ha många fina bilar men har inte pengar till det så han försöker själja bilar så han har råd med en änu finare bil. och jag är en öppen person som gillar att ha konversationer med folk. jag har inget jobb förtillfället så jag säljer bilar för att överleva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att jag kan roleplaya tillräckligt bra för att vara whitelistad och jag hade tyckt att det var väldigt roligt eftersom jag har många vänner som är wl, man får även mer möjligheter inom rp till exempel att man kan jobba på andra jobb som kräver whitelist. Jag har spelat på servern ett tag men jag har aldrig tänkt på att bli whitelistad, fast nu känner jag att jag kan utveckla min roleplay ännu mer genom att vara whitelistad. Jag kommer göra mitt bästa för att det ska hållas en hög och seriös rp på servern och jag vill hjälpa nya spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill hjälpa till att göra Unive ännu bättre och roligare. Jag är väldigt noga med att folk följer reglerna och ser jag att någon inte följer reglerna så kommer jag meddela det direkt. Enligt mig så är Unive den bästa rp servern i Sverige och det hade varit roligt att hjälpa till att förbättra den. En annan anledning är att jag är en ansvarsfull spelare som följer reglerna sedan jag började spela och att jag spelar på Unive dagligen.

Hur hittade du Unive? Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min Rp är att hela tiden försöka bli bättre på det och hantera scenarion på bästa sätt så att det är så realistiskt som möjligt. Jag vill även kunna motivera andra till att fortsätta spela på unive för att det är en av de bättre servrarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få Bättre RP på Unive och utvecklas här och göra mitt bästa för Unive för jag vet att jag göra Unive bättre och jag kommer kämpa allt vad jag kan för att få Unive bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka