Nekad Razmuu | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu66

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
20
Användarnamn: Razmuu

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Rasmus

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att jag kommer göra så att vi får in mer anställda och att de är mer aktiva för att iblandnär jag har smsat mekonomen svarar de inte co h att jag kommer göra så att ekonomkin är bättre och så att alla blir nöjda med mekonomen jag kommer också göra så att vi går profit på allt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jagjobbar med vianoor och har tidigare jobbat som mekaniker på andra servererar och därför cet jag hur man ska göra när man träffar kunder och hur man beter sig och att hur man lagar deras bilar på ett effektivt sätt och jag vet att man ska var trevlig och inte göra så att de blir sura och att man gör det effektivt så det inte blir en klunga som står rumnt mig och tjatar om deras tur

Berskiv din karaktär? min karaktär är en pratglad person som gillar att hpållapå med bilaer och att hjälpa andra och att varatrevlig mot andra han är en person som heter Lars-Erik och gillar att gå profit på saker han är tidigare från göteborg där jobbade han som mekaniker och har nu flyytat hit till multistadebn för 3 ceckor sen han har fått vianoot jobb men han vill bli mekanimer

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter min skola och extra mycket på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka