Nekad Razmuu | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokatbyrån

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Razmuu#7061

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 753

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom jag vill testa på något nytt som jag aldrig har gjort och det låter som ett riktigt roligt jobb delvis träffar man mycket personer men samtidigt så får du hjälpa folk och det verkar skit kul tycker även att jag passar som det eftersom jag är en lugn och trevlig snubbe som bara vill ha kul även så siktar på att anställa seriösa spelare som också är äldre än majoriteten av spelarna och anställa aktiva. Jag vill också göra så att dom som vi hjälper tycker vi är bra och rättvisa samt trevliga och som chef kan man inte vara för snäll utan man måste sätta upp viktiga riktlinjer som de anställda måste följa och om de bryts mot så kommer det att leda till omedelbara åtgärder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tyvärr inga erfarenheter inom jobbet men jag har haft ett eget företag Lasses MC där jag fick starta det företaget och fick vara vd och chef sen har jag också varit chef hos qpark och vianorr. Och folk brukar även säga att jag är ganska trevlig desutom rolig och brukar bemöta folk på ett bra sätt så att dem känner sig välkomna så man inte känner sig utanför teamet. Jag vill vara med och skapa ett starkt arbets team och samtidigt ha roligt!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lars och är 45. Han har gillat bilar sen han va liten.
Lars är en ganska lugn person och väldigt rättvis. Han blir inte arg så lätt men när han blir arg så blir han riktig arg men kan ändå kontrollera ilskan.
Han intressen är bilar, lars har alltid gillat bilar sen han föddes. Hans pappa hade en Ferrari han brukade alltid sitta i pappas knä och fick styra bilen när den inte rullade. Han vill jobba med nåt som innehåller när man får träffa folk och ha det trevlig och han vill dessutom hjälpa folk i sitt yrke.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka