Razmuu | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu66

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
20
Användarnamn: Razmuu

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus#6411

Ange ditt födelsedatum 18 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast brukar jag spela på vardagar mellan 15:30 till 21:30 och på helger 10:00 mellan 00:00 och det kan hända att jag är mer aktiv på helgerna än 00:00 men oftast 00:00

Berätta om dig själv Jag heter Rasmus och bor utanför Göteborg och jag är en person som gillar att hjälpa andra för att då blir jag så stolt och glad över mig själv jag gillar sporter jag går på Fotboll jag är en person som är pratglad och gillar att vara trevlig mot andra och att jag är en person som bryr sig om andra inte ba mig själv

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa dom som behöver hjäp jag skulle ta rätt beslut i support och i ban överklagorna jag skulle göra så att staden får ett bättre rp och att det blir bättre rp scenarion än att ba folk powergamar och combatloggar jag skulle få så att rp nivån höjs på staden och så att det blir rättvist i support

Hur länge har du spelat på Multistaden? ungefär 3 månader nu

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? det som får mig vilja staff är att jag vill hjälpa andra och föra rp nivån högre i staden och att kunna få va med i höstens server utveckling och jag vill va en av dom som hjälpte till med det och att jag vill bli det för att det verkar väldigt roligt att vara staff på servern för att dom FLESTA är trevliga och snälla

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer att hjälpa folk med deras problem och att jag kommer föröka tt svar på alla reports och föröka att hjölpa till i support så att den som gjort fel får sitt straff och s¨å att jag höjer rp nivån på servern och att jag kommer att svara på mina dms som folk skickar till en för att jag vet at tdet inte är så många som som svarar åp morgonen eller kvällen men jag kommer svara alltid

Har du några tidigare erfarenheter? nej jag har inte tidigare varit staff i någon annan stad så jag har inga tidiagre erfarenheter

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag kan /ban och /kick men annars kan jag inga andra

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är en person som inte bryter mot någon om ex Philip säger att jag inte ska banna den personen då gör jag inte det för att jag lyssnaro på reglerna och läser reglerna och att jag kommer inte att bryta dom som det står att man ska följa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka