Razmuu | Ansökan till staff [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razmuu66

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
20
Användarnamn: Razmuu

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus#6411

Ange ditt födelsedatum 20 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela oftast på vardagar mellan 15:30 till 21:30 men på helger kan jag oftast spela mellan 11:00 till 00:00

Berätta om dig själv Jag heter Rasmus och bor utanför Göteborg och jag är en person som gillar att hjälpa andra för att då blir jag så stolt och glad över mig själv jag gillar sporter jag går på Fotboll jag är en person som är pratglad och gillar att vara trevlig mot andra och att jag gillar att träffa nya personer jag är en person som tar saker på allvar och att jag är en person som har tålamod och låter saker ta den tid det tar

Vad skulle du göra om du blir staff? jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till med folk som inte kan rpa genom att ba kicka dom för att dom exempel pratar ooc ingame och då förhoppningsvis lär dom sig av den kicken och inte gör det mer sen vil jag också bli det föra att jag vill va med i höstens utveckling i och bidra till ett bättre rp på servern så att hel staden lyfts med bättre rp och att jag är en person som gilla att prata med personer och att jag kommer inte bryta mot reglerna så jag inte blir demotad jag vill också bli det föra att jag vet att jag kommer att göra ett bra jobb som staff genom att var sträng och att inte folk ska ba få exempel att nästa gång så får du ban men nu får du bara en varning istället kommer jag ba banna dom och hoppas dom tar lärdom av deras sak de gjorde för att de blev bannade av sen får de skicka in en överklagan på de det har gjort och hoppas de har lärt sig efter bannen och jag att jag skulle vilja bli det för att kommer att vara aktiv i pm och att ta mycket folk i support som behöver hjälp eftersom jag ser ganska många som sitter i väntar på support och där kommer jag att hjälpa till så det blir en mindre väntetid och att jag kommer att hjälpa till så mycket som jag kan med folk som skriver i tickets och att jag kommer att vara väldigt aktiv på forumet och kolla på ban överklagan och kollla på Wl ansökningar ungefär var 10 minut och att jag kommer att vara mycket aktiv i discord och att jag kommer att altid välja staff jobbet för rp så att jag kan hjälpa så många som möjligt

Hur länge har du spelat på Multistaden? ungefär 4 månader just nu

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? det som får mig att bli staff är att det är många bra personer på servern som kan rpa bra och att gillar communityt och jag skulle tro att jag skulle kunna passa in i det och att det är en väldigt rolig stad att rpa på och därför vill jag bli staff på det så jag kan få va med och bidra till en bättre rp server och att jag tycker själv att jag passar som det föra tt jag gillar att vara trevlig mot andra och att få träffa nya ansikten och att få prata med de nya i staden så de fastnar i staden och fortsätter att rpa på den det som också får mig att vilja bli staff är för att jag vill hjälpa så mycket folk som jag kan och göra så att deras problem blir lösta snabbt och kan återgå att rpa och inte behöva störa sig på sitt problem det som också får mig att bli staff är att jag har ju ett företag och det gör så att jag blir motiverad och spelar varje dag och är nästan överallt i staden så jag är ju inte på samma plats hela tiden så jag inte blir på samma pålats hela tiden och jag det får mig också vilja bli det eftersom jag tror att jag har en chans eftersom jag nu har kommit ganska långt enligt mig för att jag har WL-Ansvarig och servervakt och då eftersom jag kommit så långt så tänker jag att mitt nästa steg e Staff

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra med att Multistaden får ett bättre ryckte och att jag kommer att hjälpa till mycket i support och kolla var tredje minut om det sitter någon i support då kommer jag att hjälpa dom om inte någon annan staff har hjälpt dom och att jag kommer ah en öppen pm så jag kommer att svara inom 5 min jag kommer att ta support även om jag inte gillar den personen för att alla ska få en chans att förbättra sig eller att säga att någon har gjort fel och att jag kommer att var aktiv som staff och att jag kommer at försöka reda ut alla scenarion som vi tar upp i support som de har klipp på och då kommer jag att försöka reda ut på det och att jag kommer att vara mycket aktiv på forumet och kolla ban överklagan så jag ger alla en andra chans eftersom jag tycker att alla som blir bannade borde få en andra chans vi ban överklagan och jag kommer att var väldigt aktiv på WL ansökningar försöka fp så många som jag kan ge WL och kunna ta så många WL intervjuer jag kan

Har du några tidigare erfarenheter? nej det har jag inte men jag är servervakt och WL-A så kan ju lite grann men har ej varit staff på en annan server men man får börja någonstans

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag är servervakt så jag kan ju inte så mycket men man måste ju börja någonstans men jag kan nog lära mig det snabbt för att jag är lättlärd

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag är en person som är lätt lärd och kan anpassa sig efter andras system

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden just nu för att jag tycker den är väldigt bra

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är en person som läser reglerna och att jag kommer inte att bryta dom så jag blir demotad och att jag är en person som gillar att prata med andra och att va trevlig mot andra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka