Accepterad RAZIK | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? ♛ RAZIK ♛#6691

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Edvin Karlsson och är 19 år gammal och född 2002. Jag är född i Sverige och är hel svensk, min mamma är svensk och min pappa är svensk. Jag hade bra uppväxt med en normal familj och jag har tre bröder. När jag var liten var jag mycket intresserad av fordon när jag var 6 år gammal och började i förskole klass fick jag mitt första fordon en 50cc cross. Sen dess har jag haft ett stort fordons intresse och alltid gillat motocross genom åren och speciellt gillat Ktm som cross märke. När jag var lite äldre tävlade jag i motocross, det var en stor hobby för mig och är det än idag. Idag tävlar jag inte dock inte men jag har en Ktm 450 Sx-f som cross. Just nu jobbar jag för tillfället på Postnord AB, men vill ansöka om att jobba som mekaniker, bärgare, polis eller sjukvårdare ett yrke som man hjälper personer i då jag gillar att hjälpa till i samhället och gillar att synas mycket. Jag har också ett stort bil intresse och speciellt för sport bilar och tyska bil märken så som Bmw, Audi och Mercedes.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Unive är en riktigt bra och seriös server med inget lall eller dålig roleplay och riktig rolig för den delen, man känner att man verkligen vill spela på denna server. Jag kommer också bidra med en trygghet i vardagen för jag kommer jobba med att hjälpa personer. Jag har på många FiveM servrar och lärt mig bra om hur man roleplayar, men jag har aldrig kört på en så bra server som Unive. Jag har en hög nivå av roleplay som alltid sköts på ett snyggt och seriöst sätt som inte bryter mot några av Unives strikta regler. Jag vet alla Unive reglerna bra och allt om COPBAIT, RDM, VDM, NLR, FEARRP, POWERGAMING, SUNT FÖRNUFT, COMBAT LOGGING osv...

COPBAIT-Att man inte lockar polisen bara för att bli jagad.
RDM-Att man inte ska döda någon utan anledning.
VMD-Att man inte använder sitt fordon som vapen.
NLR-Att man inte ska komma ihåg något som hände om man dör.
FEARRP-Att man ska vara rädd om man blir hotad och värna om sitt liv som man skulle gjort i verkligheten.
POWERGAMING-Att man använder sig av omänskliga makter.
SUNT FÖRNUFT-Att man inte ska göra oväntade saker som man inte skulle göra i verkligheten.
COMBAT LOGGING-Att inte lämna servern för att ta sig ifrån olika scenarion

osv...

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja det är den bästa svenska fiveM servern enligt mig och har aktiva spelare, aktiv support, och aktiv staff. Unive har väldigt bra script och seriösa spelare som vill bli bra på att roleplaya, därför känner jag att det är den perfekta servern för mig att kunna rpa och ha kul med mina kompisar och göra roliga scenarion för det är just det jag lever för just nu, jag villl bli bäst på att rpa för det är svin kul tycker jag att spela på en seriös servern med seriös rp.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på många roleplay streamer och sätt att många som streamar har kört Unive som också har tipsat om Unive, och sagt att det är den bästa svenska FiveM servern med mest aktiva många spelare i sig. Jag har också sätt att det är den serven med mest spelare i sverige och tänkt att den måste vara bra som den vara också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har en hög nivå av roleplay som alltid sköts på ett snyggt och seriöst sätt som inte bryter mot några av Unives strikta regler. Men jag vill också förbättra mitt rollspel maximalt och tror även att det kan förbättra mitt liv och utvecklas i verkliga livet också. Jag kommer skapa bra scenarion som dem som är med i tycker är bra, Jag är ingen sån som är ute efter pengar eller makt utan mer för roleplayets skull, och att skaffa så många kompisar som möjligt och att ha så roligt som möjligt. Hade de inte varit roligt hade det inte vart ett spel för mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en bra person i samhället som hjälper folk om nån t.e.x vill ha skjuts så fixar jag det. Jag vill synas och vara den personen folk gillar och tycker är schysst och snäll. Jag vill jobba som mekaniker, bärgare, polis eller sjukvårdare ett yrke som man hjälper personer i så dom känner sig trygga i samhället. Jag vill alla väl.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag satsar bara på en för det är bättre och så är Unive den bästa svenska fiveM servern enligt mig och har aktiva spelare. aktiv support, och aktiv staff.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top