Nekad RAZIK | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Ditt Hex-ID: 110000116b6340d

Vad är din discord tagg? RAZIK#6691

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Driftar sönder däcken och sedan lagar den ~Sniffax. Återstår: 2 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sniffax valde att banna mig för att jag burnade sönder mina däck och sedan lagade dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ner till piren parkeringen och sedan började burna till slut sprängdes mina däck. Så jag gick ut till bagage luckan och skrev /me tar ut nya däck och sedan gick fram till dem sprängda däcken och skrev /me monterar dem nya däcken och började laga dem och sedan blev jag bannad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag tänkte inte på det i stunden att jag kunde bli bannad för det vilket var dumt gjort. Men samtidigt roleplay jag ju och skrev /me tar ut nya däck och sedan /me monterar dem nya däcken för vissa personen i verkligheten som sätter ju på ett par bakdäck men slitna fälgar och däck och burnar sönder dem med flit och sedan byter till dem vanliga fälgarna med däck. Men jag fattar varför Sniffax valde att banna mig för det var lite konstigt att jag bara hoppade ut och började laga dem det var dumt gjort och kommer inte ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 10+ tidigare bans som oftast har varit 60 minuter bans men ibland har det även blivit längre och upp emot några dagar. Jag har 3 permbans 2 på FiveM server när jag var ny och inte kunde reglerna så bra och 1 på discord servern när jag blev arg och kalla en staff dum och den bannen var i samband med en av permbansen på FiveM. Men mina bans har lätt till att jag har blivit bättre på att roleplaya och det har lätt till att jag har förstått reglerna bättre och vetat vad som är rätt och fel. Mina bans har även gjort så jag kan bidra men en bättre nivå av roleplay och bidra med en seriösare roleplay. Men den här gången tänkte jag inte mig för vilket var dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte burna sönder dem ifrån början och tänka efter istället. Det var jag som gjorde fel och det var dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka efter så jag inte gör något dumt som jag gjorde nu. Så jag bidrar med en hög nivå av roleplay och bidrar med en seriös nivå av roleplay på servern. Jag tycker jag borde bli unbannad för att jag vet att jag gjort fel och jag kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka