Nekad RAZIK | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Ditt Hex-ID: 110000116b6340d

Vad är din discord tagg? RAZIK#6691

Vem var det som bannade dig? BizQ

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming, du kör en Rs6a inte en dune buggy ~BizQ. Återstår: 2 dagar 23 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? BizQ valde att banna mig för att jag blev jagad av polisen och körde upp med en RS6 lite offroad som jag inte skulle gjort och därför valde han att banna mig för det inte var så bra roleplay att köra offroad med en RS6 och jag förstår precis varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget och bestämde mig för att åka upp och plocka vallmo så jag tjänade lite snabba pengar. Jag åkte längst motorvägen och sen tog avfarten vid IKEA och fortsatte på vägen hela tiden rakt fram och svängde av vid ULLA- KARINS MOTOR AB och då mötte jag en polis piket buss och den började jaga mig för jag körde för fort. Jag valde att inte stanna för jag hade en RS6 och tänkte att jag kunde bli av med dem. Jag svängde av vid vallmo vägen och sen tänkte att jag inte kunde smita ifrån dem på grus vägarna så jag åkte upp på en liten slänt och sen tio meter till tågräls och sedan 20 meter till bakom en kulle och ner på andra sidan till vägen. Jag hade adrenalin och var stressad att dem jagade mig så jag tänkte mig inte dör var jag körde men jag körde lugnt upp där och jag har klipp på allt och när jag väl åkte upp på tågrälsen tänkte jag att det inte var så bra för det kan vara powergaming och det var därför jag åkte direkt ner men då blev jag bannad. Jag förstår varför för att jag körde en RS6 och det är inte bra roleplay att körde med den offroad och jag ber om ursäkt jag kommer inte göra om det och tänka mig för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag tänkte inte mig för vad jag gjorde för jag hade adrenalin och var stressad och jag gjorde fel som körde offroad men jag kom på när jag var halv vägs att det inte var en bra ide men när jag åkte ner på vägen var det redan försent. Jag har klipp på allt och jag ber om ursäkt kommer inte göra om det och ska tänka efter i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 10+ tidigare banns många har varit 60 min bans men dem andra bansen har även gjort min roleplay karaktär bättre. Så att jag har lärt mig roleplay bättre. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans så jag har förstått alla regler bättre och förstått vad som är rätt och fel bansen har gjort så jag kan roleplay bra och seriöst och bidra med en seriös och hög nivå av roleplay på servern. Men idag tänte jag mig inte för och gjorde ett dumt beslut och körde offroad med en RS6 och jag ska inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda att bara stannat när polisen började jaga mig istället för att försöka sticka och konsekvenserna ledde till dem ledde eftersom att jag valde att köra offroad som var ett dumt beslut och jag vill bara bli unbannad så jag kan jobba direkt på Autoexperten för jag är erfaren där och siktar att bli biträdande och det är inte så bra om jag är borta i 3 dagar för att jag har blivit bannad och jag ber om ursäkt återigen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter och att inte köra offroad med en bil som inte är till för offroad för det är inte verklighets baserat och dålig roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Här är klippet på allt som hände

Tillbaka