Nekad RAZIK | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Ditt Hex-ID: 110000116b6340d

Vad är din discord tagg? RAZIK#6691

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Ip-bannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan ... Kunde inte accepter inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att jag gick in i support på Unive Discord server och för jag blev bannad på Unive FiveM server så jag skulle förklara allt. Jag fick prata med Flame som bannade mig på Unive FiveM servern. Han förklarade varför jag blev bannad men jag fick inte prata till punkt och berätta allt så jag sa (är du dum kan jag få prata till punkt) och då valde staff att ip-banna mig ifrån Unive Discord server som egentligen var helt rätt för jag skulle inte ha sagt så. Jag är verkligen inte än sån person som är sån och jag kommer aldrig göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev permanent bannad på Unive FiveM servern så jag gick in i support väntrummet på Unive Discord server för att få prata med en support och förklara och berätta allt som hände. Supporten sa att jag skulle prata med Flame som bannade mig så han drog in Flame i samtalet. Flame berättade sin sida och sin version och varför han bannade mig. Men jag fick inte berätta min sida och hur jag tyckte och kände. Jag fick inte prata till punkt så jag blev frustrerad efter som att jag var permanent bannad från Unive FiveM server och det är den bästa servern jag någonsin har kört på och min personliga favorit server. Så jag blev när jag blev frustrerad tänkte jag inte på vad jag sa så jag råka säga (är du dum eller kan jag få prata till punkt) eftersom att jag inte fick prata till punkt och jag ångrade mig direkt efter och då blev jag permanent ip-bannad och jag ville verkligen ta tillbaka det jag hade sagt men man kan ju inte göra det så jag förstår precis varför staff valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Det var jag som blev arg för jag blev bannad på Unive FiveM server och inte tänkte på vad jag sa för jag inte fick prata till punkt. Jag tar på mig det och vet att allt fel var mitt för jag sa (är du dum eller kan jag få prata till punkt) jag ber hemskt mycket om ursäkt och kommer aldrig göra om det för Unive är den bästa FiveM servern. Jag vill bli unbannad för att jag jobbade på Autoexperten innan och det var så roligt och Unive FiveM är den bästa och jag ber otroligt mycket om ursäkt och kommer aldrig göra om det. Jag vill verkligen bli unbannad jag vet att jag gjort fel och jag kommer inte göra om det. Unive är min favorit server som jag har haft roliga minnen ifrån och allt sånt jag har jobbat som polis och på autoexperten och allt jag vill bara bli unbannad på Discord så jag kan börja jobba igen för jag är unbannad på FiveM. Snälla skulle betyda otroligt mycket. Unive är det ända spelet och servern jag kör på och det är tråkigt att jag är bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga på bans på Discord

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte blivit arg över att jag blev bannad på Unive FiveM servern och säga (är du dum eller kan jag få prata till punkt) till staffen. För jag skulle inte ha lagt energi på att bli arg över det jag skulle bara skickat in en ban överklagande på Unive FiveM servern. För det vara bara så onödigt för ni måste jag skicka in en ban överklagande på Unive Discord server och jag ångrar verkligen felet jag gjorde och aldrig kommer göra om det. Men nu är jag unbannad på Unive FiveM servern men inte Unive Discord servern och jag vill fortsätta kunna jobba på Autoexperten och då måste jag bli unbannad. Jag ber otroligt mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte säga emot staffs och inte bli arg för att jag bara hade kunnat skicka in en ban överklagande på Unive FiveM server istället för att behöva skicka in en på Unive Discord server också det var riktigt dumt gjort och jag har lärt mig utan det och ska sköta mig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka