Accepterad RAZIK | Ansökan till Servervakt [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? RAZIK#3392

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Lov:
Nånstans mellan 12:00-04:00

Skoldagar:
Nånstans mellan 15:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år, har 2400+ timmar på endast Unive och har varit servervakt i närmare 11 månader utan någon varning eller indragen servervakt roll.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/805555011605102612/994619551465616333/unknown.png Jag har ganska många servervakt bans samt många staff bans som har varit felaktiga som jag har blivit unbannad direkt efter, jag vet inte alla bans exakt som jag har men anser inte att det är väsentligt att rabbla upp alla då jag ej vet dem. Även dem flesta bansen i princip har varit i nån dag eller så för små misstag som jag har gjort vilket jag har lärt mig av men alla har varit under ett års tid.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är som det låter en vakt som ser till så att allt sköts på server, man ska inte aktivt leta efter folk som gör regelbrott eller liknande men när det väl händer kan man banna en person i 60 minuter som max eller kicka personen beroende på hur grovt det är, en servervakt för mig är även en person som dv:ar bilar som står mitt i gatan för att både minska lagget på servern och sedan rensa så det inte står bilar över allt etc. Samma med det så ska man ej aktivt leta efter bilar att dv:a men ifall man ser en så skall man göra det. En person som bär servervakt rollen ska även kunna alla grundregler utantill och vara ett bra föredöme för servern och dess spelare.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag är lämplig just för servervakts rollen då jag är erfaren just som servervakt då jag har varit det i närmare 11 månader, jag kan även alla regler till punkt och pricko utantill och kan även avgöra ifall jag ska banna eller kicka en person ifall dem begår regelbrott. Jag har själv väldigt många bans och jag säger inte att jag aldrig begår misstag det gör jag men därför vill jag även lära folk som begår sina regelbrott när jag bannar dem eller kickar dem så dem lär sig till framtiden så dem ej får lika många bans som mig, man kan tillexempel endast kicka eller pm en person som begår små misstag istället för att banna dem direkt. Även när man bannar för suntförnuft ska man alltid skriva anledning efter man bannar för suntförnuft "Tjuvkopplar en bil på torget framför personer" tillexempel så dem lär sig och inte att man bara skriver suntförnuft för då kanske inte icke medlemar som ej vet vad suntförnuft är vet varför dem blir bannade.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som har gott fördöme till servern samt andra spelare, att man aldrig tillexempel har varit blacklistad och att man själv ska ha en bra rp nivå. Även att man ej som en servervakt abusar för sig själv eller andras vinning.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att abusa sin servervakts roll eller sina perms kan vara att man kickar personer eller bannar personer för att slippa scenarion eller vinna scenarion, man kan även abusa sina servervakt perms genom att revive sig själv eller andra personer vid felaktiga tillfällen för sin egen eller andras vinning. Man ska även inte banna folk i scenario när dem gör regelbrott för att tillexempel slippa scenariot utan man ska banna efter scenariot om det inte gäller terrordåd eller skada emot servern.

Senast ändrad:
Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka