Accepterad razi230633 | Medlem ansökning | Fredriksson [Kaparen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

razi230633

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? razi2306

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: rasmus sten

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Rasmus Sten och är 31 år gammal han är lite förvirrad men samtidigt smart . Min gubbe är brorsa med Max Kalashnikov och har bott ihop ett tag men Rasmus flyttade en stund och kom tillbaka till sin familj i sverige med Max då. Dem är uppväxta på gatorna med mycket pengar och liten familj så dem har blivit mycket bortskämda men Max har jobbat mycket med gängkriminalitet och ska nu få med sin brorsa i denna värld. Men Erik är starkare en Max och Max är lite mindre pga att Rasmus är storebrorsan men max kom in i denna kriminela värld tidigare än Mohammed men som oxå en stark och kaxig kille med som är rätt crazy och tar mycket stora risker i livet. Och som har mycket framför sig med det nya livet. Hans bror kommer att ge han mycket information om sitt liv och lära Rasmus grunderna för denna värld och vem som är vem och hur man får tag i saker så som pistoler och större saker. Max och Rasmus har bara vart på ett kokain lab 1 gång tillsammans, så det är mycket mer framför detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill börja med att jobba på meko eller något annat bil jobb och få pengar. Och köpa bilar och ha roligt sen kanske jag kommer starta upp gäng med andra och göra dråger och göra rån men också så att dom blir roliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta andra vinna ibland istället för att din tex shottaz ska alltid vinna alla gängkrig
Mot dom andra i det andra gänget. Låta andra få vina. Man ska göra det lika rättvist. Till exempel om jag har 13 spelare i mitt gäng och de andra gänget bara har 5 spelare ska vi inte komma med 13 istället kanske 3-6 spelare så blir det lika typ.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men kommer ej ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm döda nån utan anledning / fearrp man bryr sig inte om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att jag heter samma på dc som på steam,

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka