razi230633
Medlem
- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 753 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: har crosshair x igång när han screensharear i support
Personal: 8mod
Datum: 2026-04-02
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag hade crosshair x öppet i bakgrunden när jag var inne däremot hade jag inget aktivt overlay/layer på som gav mig något synligt crosshair ig vid tillfället sedan hoppade jag supp då en bugg hände ig där jag dog sendan såg dom nog att crosshair x var igång men jag är inte helt säker då dom gav inte mig detaljer sedan fick jag ress och några minuter efter skrev 8mod /m till mig att hoppa supp och jag gjorde det sedan sa dom att dom såg att jag hade crosshair x och han sa att jag kommer bli blacklistad och jag var rätt så iriterad så jag kollade inte mycket mer. sen anledningen till att det var igång är att jag brukar spela rust där jag normalt använder det jag tänkte inte på att ha det öppet kunde bryta mot reglerna eller skapa några misstankar och det var aldrig min avsikt att fuska eller få någon orättvis fördel
Tar du ansvar för det som hände? Ja. Även om jag inte använde något aktivt overlay så förstår jag att det fortfarande är mitt ansvar att se till att inga sådana saker är öppna när jag spelar jag accepterar att det såg fel ut och att jag borde ha varit mer försiktig.
Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att även program som bara ligger öppna i bakgrunden kan bryta mot regler eller skapa problem jag kommer framöver alltid att stänga av sådana program helt innan jag spelar och vara mycket noggrannare med vad som körs på datorn
Varför ska vi ge dig en till chans? det här var inte ett försök att fuska utan ett misstag från min sida jag förstår vad som hände bättre nu och har lärt mig av det som hänt jag vill gärna få en ny chans att visa att jag kan följa reglerna och spela utan några program som kan skapa misstankar eller ge fel intryck
Har du bevis som stödjer din överklagan? mina timmar på rust: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121707898/
Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121707898/
hex: steam:1100001453a337a
Discord: sa1nt.exe
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja