razi230633
Medlem
- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 0
Ban-referens
DC-89a484 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag gick in på servern för jag inte hade varit inne på ett tag och åkte runt med min kompis sen skulle han dra och min import gick sönder och pga jag inte pallade ringa meko sen kom jag på att en grabb gav mig en vecka key på nått luffar fusk och försökte laga bilen och blev ac bannad sedan tagga en staff mig och bad mig hoppa supp och blev pc checkad som jag faila för jag ladda ner det fusket...
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag förstår varför jag blev bannad och tar fult ansvar av mitt val som jag ångrar i slutändan och ifall ni väljer att godta denna bannöverklagan kan jag försäkra att detta kommer inte ske igen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte använda fusk även om det är en mild sak att göra med det och istället göra det roligare för andra så det kan bli ett litet scenario. Om jag skulle kunnat göra om detta beslut skulle jag ha ringt meko direkt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans för jag verkligen har tänkt igenom det som hände och förstått varför mitt beteende/val var fel jag ångrar det jag gjorde och det var inte mitt mål att gå mot reglerna eller förstöra för andra om jag får komma tillbaka kommer jag se till att följa reglerna och bete mig mycket bättre.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja