Nekad razi230633 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

razi230633

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121707898/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453a337a

Vad är din discord tagg? sa1nt.exe

Vem var det som bannade dig? cmail666

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-08_204037280.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag failade en pc check

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på servern efter inte jag hade kört på ett tag sedan gick min bil sönder och jag orkade inte ringa nån som kunde reppa den så jag öpnade ett fusk och försökte laga den på det sättet och blev ac bannad sen så fick jag ett pm av någon i staff teamet på unive vid tiden och bad mig att bli pc cheakad och jag misslyckades occh blev bannad för fusk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker absolut inte att den var felaktig fast jag kommer stå att alla bör få en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan fast kommer ej ihåg anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att varit smart och ringt till meko och inte haft fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket sen detta har hänt jag har kört på andra server som krim samt polis och har märkt att man inte behöver att ha fusk eller någon vid den sorten för att har roligt och nu kommer jag försöka komma tba till unive som jag har kört på sen ca 2022-2023.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka