Accepterad rayzzy | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rayzzy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229680663/

Ditt Hex-ID: kzlowm

Vad är din discord tagg? rudolfmedmulen100

Vem var det som bannade dig? Snake

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-28 205220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag lallade och inte följde reglerna och sedan åkte ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag flög över ett hus med en bil och inte rp ade vilket jag ångrar mycket nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag sa inget när jag krachare och jag lalade runt men jag förstår värför jag blev bannad och jag kommer inte göra det igen för det kan förstöra andras rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var laggit och jag kunde inte se något och jag råkatde köra på någon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag inte skulle göra det jag gorde och tänkt till inan jag gorde det jag gored och tänkt på andra som rp med och rp:a bättre och ta det mer serigöst

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag förstår att man ka vara realistisk och inte göra grejer som man skulle göra i riktiga livet jag förstår också värför ni bannade mig men jag anser att jag aldrig kommer att göra det här igen ( jag har dålig stavning för Dyslexi)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag för står till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka