Nekad Rayen | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rayen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayen

Vad är ditt discord namn? fakrouna1205#1297

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1998

Berätta om din karaktär. Om jag hade fått ped hade jag försökt att utveckla min rp ännu mer då en ped ser mer verklig ut vilket får mig att leva mig in i det mer och kommer göra allt för att uppnä bästa möjliga rp nivån, jag skulle rollspelat efter sunt förnuft mycket mer. Lite om Bashar Edvin (min IG karaktär) Edvin är 21 år gammal från Mexico och har växt upp i ghetto, han börja redan som liten med kriminella verksamheter och hans enda sett att klara sig bra var att bli kriminell då han var riktigt fattig och på vilken miljö han levde i. Han växte upp med en mycket fattig familj och även utan en Mamma, hans pappa dog som ung 37 år då hon även höll på med det kriminella, därför vill ta över det kriminella. För att visa att det är han och hans familj som bestämmer i staden. Dock ville Edvin som 7 åring bli Polis men tankarna fanns inte på kartan att han skulle bli för hans familj. Edvin insåg att det inte var någon chans då han aldrig riktigt gått i skolan utan han skolka vartenda dag för han såg ingen mening med skolan då hans familj var djupt kriminella. Som 14 åring började han komma in i det kriminella och det han fortsatt ända tills nu, det kommer fortsätta. Han har växt upp och lever med sin barndomskompis Macid, de har varit vänner sedan 5 års åldern och är fortfarande tajta bröder. Någon som tar hårt på Edvin är när folk påpekar saker om hans familj, då det är en känsligt ämne eftersom hans Mamma inte lever. Han ska göra allt han kan för att göra sin kriminella mamma stolt och han kommer inte ge upp förrän han dör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig rp. jag kan också Bidra med aktivitet samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? jag brukade titta på cosmo när han körde unive på twich

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka