Vidare till intervju Raxy | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? ville

Vad heter du på discord? villed7 eller raxy2.0

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? ca 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag komemr att utveckla välldigt mycket med just meko då enligt mig de har en välldigt stor del i staden och meko är den enda stället som kan laga bilar och eftersom bilar är en så stor del av servern är det viktigt att man alltid är aktiv. den första som jag komemr utveckla med meko är att ha fasta tider för möten och även att jag kommer skicka ut en aktivitetskoll en gång i veckan. mötestiderna kommer vi e meko ledningen att bestämma. det andra som jag komemr utveckla är aktiviteten i jobb appen då den är nästan helt inaktiv. vi i ledningen kommer att välja ut folk som är mer inne i lokalen och välja folk som ska vara mer ute och hjälpa folk från jobb appen med utkörningar och sådant. det sissta jag kommer att utveckla är kunskapen inom jst meko. jag kommer att införa är att så fort någon blir andställd så kommer personen att få lite hjälp och se hur man jobbar hur man ska jobba och hur pris systemet fungerar. jag gör allt detta just för att få ett så bra rullande som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare jobbat på just meko som erfaren men sa upp mig då det var super dålig aktivitet från nästan alla men anndra erfarenheter är nog att jag har jobbat auto i 4 månader ungefär där jag lärde mig hur man ska behandla folk och att man ska vara som en familj helt enkelt. jag tog också välldigt många jobb intervjuer när jag jobbade där och känner att jag e duktigt på att hålla i möten och att ta intervjuer.

Hur ofta kommer du vara inne? ------------------------------------------------------------------skoldagar------------------------------------------------------------------
Måndag: 15.30 - 16.45 , 19.00 - 23.00
Tisdag: 14.00 - 17.15 , 20.00 - 23.00
Onsdag: 13.40 - 16.30 , 19.00 - 23.00
Torsdag: 16.00 - 17.30 , 20.30 - 23.00
Fredag: 15.00 - 03.00
Lördag: 12.00 - 03.00
Söndag: 16.30 - 23.00

------------------------------------------------------------------lovdagar-------------------------------------------------------------------
Måndag: 12.00 - 03.00
Tisdag: 12.00 - 03.00
Onsdag: 12.00 - 03.00
Torsdag: 12.00 - 03.00
Fredag: 12.00 - 03.00
Lördag: 12.00 - 03.00
Söndag: 16.30 - 23.00 (har jobb på söndagar)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka