Nekad Raxy | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? ville

Vad heter du på discord? villed7

Hur gammal är du? 14 fyller 15 i december (09-12-17)

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag känner att mekonomen har haft dåligt med öppetider och att det kan vara mycket kaos där ofta. jag vill då införskaffa en roll på jobbet som är säkerhetsvakt och även en till roll som är säkerhets ansvarig och att lägsta är prov andställd sen andställd sen erfaren sen väl erfaren sen pa sen bitr o sen chef och för att bli säkerhets ansvarig eller säkerhets vakt så gör man jobb intervju som just det. jag kommer även att vilja ha en aktiv utåkning och då ha folk som är just speciellt inriktade på utåkningen vilken jag då säger själv. sammanfattat vill ja ha en fin och bra aktivt meko som harmycket samarbenen och har en aktiv utåkning, snabbt och bra rpat jobb i lokan men även då försöka ha en säker meko med säkerhetsvakter som då får samma lön som erfarna för vanlig säkerhets vakt och lönen för pa för säkerhets ansvariga men på namnbrickorna S/A. nåt som jag också vill är att alla ska vara trygga med alla så så fort nån är otrevlig eller dum så kommer den personen att ryka .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag skulle säga att jag har rätt så bra erfarenheter då jag jobbade på auto nyligen och gjorde det i ca 3 månader vilket var väldigt kul eftersom jag fick lära mig så mycket och ha en bra gemensam trupp som ska vara som en familj. andra erfarenheter och också varit att jag tycekr att folk har varit stökiga och haft dålig rp där inne vilket jag också vill förbättra

Hur ofta kommer du vara inne? så det beror på jag e inne ungefär 2 timmar efter skolan sen tränar jag och sen är jag inne i ca 1-2 timmar till men såklart är jag inne mer ca 5-6 timmar på helgen men som sagt ifall jag har mycket träning kanske jag väljer att ta en vilo dag eller bara vara med kompisar vilket jag också tycker är viktigt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart skulle jag de då jag älskar servern och har spelat på den ett bra tag nu och jag fortfraande giillar den väldigt mycket

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka