Nekad Raxy | Chef-jobb ansökan - Elias

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Ville johansson

Vad heter du på discord? villed7

Hur gammal är du? 14 fyller femton den 17 december i år (09-12-17)

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag känner att mekonomen har haft dåligt med öppetider och att det kan vara mycket kaos där ofta. jag vill då införskaffa en roll på jobbet som är säkerhetsvakt och även en till roll som är säkerhets ansvarig och att lägsta är prov andställd sen andställd sen erfaren sen väl erfaren sen pa sen bitr o sen chef och för att bli säkerhets ansvarig eller säkerhets vakt så gör man jobb intervju som just det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag skulle säga att jag har en bra erfarenhet då jag faktist presis har slutat på auto och när jag jobbade där hade jag gjort det in ca 3 månader och har bra kolla och sådant inom just bilar och sådant

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne minst 2 timmar om dager tänker jag vissa dagar kanske lite mer o vissa dagar mindre

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart skulle jag det då det är det ända jag spelar och spelat nu i snart ett halv år och älskar servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och kommer inte göra det i framtiden då jag tycker unive har bäst rp och är mäst aktiva om man kolla spelare oh staffs

Har du läst våra Regler? japp

Nekad utveckla,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka