Nekad Raxy | Ban Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RaXyZs/

Ditt Hex-ID: 11000011bca0c54

Vad är din discord tagg? raxy2.0

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag andvänder mig av occ i ett senario samt spelar död och skriver det i ooc vilket man ej får göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis åkt mot huset och så ser jag en bill från ett gäng vi har krig med. jag åker till den dom bara hoppar ut och skottar jag åker bort en bid blir bendammad och gör /e passout4 för att sedan skriva att jag e död i ooc chaten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt jag gjorde helt enkelt fel .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidiagre blivit bannad för hets ooc för ca 1 år sedan lite mer jag har fått en klacksko tidigare för jag bytte server samt så har jag fått en för fear rp för ca 1 år sedan vilket inte kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte skrivit något i ooc chatten jag borde försökt göra det ett roligt och långvarigt senario vilket jag inte gjorde men inget liknande kommer jag göra igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att aldrig andväna ooc chat i senario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka