Nekad Raxy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RaXyZs/

Ditt Hex-ID: 11000011bca0c54

Vad är din discord tagg? raxy2.0

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle säga att det var för att jag var dum nog att bara ta den lättaste vägen ut och då ska jag bara köra på stenar med en bmw vilket var super dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag trillar ner med bilen för en liten bro för att komma upp så kan man ta en lite längre väg runt stenar och så men jag väljer att bara köra på stenarna istället och då flyger jag super högt viilket var dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte ha åkt upp för stenarna i första laget det var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av dom alla och aldrig blivit bannad på samma sätt igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag bprde ha tagit det lungt och tagit lite tid istället för att bara köra snabbaste sätt vilket vart orealistiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp jag kommer inte att göra detta igen på något sätt alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka