Antagen Raxy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ditt discordnamn: raxy

Ange ditt födelsedatum 26 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle säga att jag borde bli staff eftersom jag är en erfaren, motiverad och allmänt bra arbetande person. Det är ofta när jag ansöker till staff igen att jag tänker men nu har jag tid fast det mer är att jag hoppas men nu vet jag. Jag kommer vara aktiv varenda dag och arbeta hårt inom alla områden och kan verkligen våga ta beslut som man även kan se tidigare att jag vågat och inte är en person som är rädd för det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som vanligt mycket Krim rp, fusk vilket jag anser vara so sjukt tråkigt. När man kommer in vill man ha kul och rpa. Inte gå in bli shoot on sight av ett litet barn som är test medlem och har Krim bara för att förstöra fuska och göra montage.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer arbeta aktivt inom att hitta fuskare och ständigt kolla personers logs för att hitta suspekta spelare därefter kolla dom och då gärna ta hjälp av mod+ så vi kan hålla klll i fgm också

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffsigt är super viktigt i alla scenarion. Men att vara en person som aldrig kan ta åt sig att den gjort fel och bara är iskall för ett verka ”stabil och professionell” är inte riktigt det. Man ska vara seriös hela tiden men även kunna skämta med folk lite små torra grejer och få folk att förstå att vi är här för att hjälpa och inte förstöra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Är man staff är man staff då tar man alltid staff arbete före rpn. Jag kommer såklart inte vara aktiv varenda sekund men jag kommer vara aktiv varje eftermiddag,kväll och såklart även nätter och hela helger.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit mod och koordinator

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka