Antagen Raxy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ditt discordnamn: raxy2.0

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för jag är en motiverad, arangerad och pratglad person som älskar att hjälpa andra. jag ahar varit staff 2 gånger tidigare och vet exakt hur det fungerar. jag skulle säga att nu när sommaren är här kommer jag ha en massa tid jag sitter mycket framför datorn och gillar att hjälpa folk. När man är staff ska man ha koll på mycket på servern och det anser jag att jag har då förra gången jag var staff så hjälpte jag alltid folk och dom verkade alla uppskatta det vad jag förstod.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag anser att det mästa fungerar just nu men jag tycket att det som inte funkar just nu är bland annat kan den kriminella rpn vara ganska dålig där folk konstant fear rp ar eller rdm/vdmar. lite lalliga medlemar också.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tillsammans med det övriga staff teamet kommer då att hålla koll på områden som tvätten och torget där på tvätten det är mycket skott och då kolla så folk tex inte åker runt och konstant hoppar ut sjuter hoppar in och sen repeterar det 3-5 gånger innan dom därefter åker iväg då polisen redan har kommit och senariot har blivit tråkigt och osocialt. torget för att det är ett ställe där folk älskar att lalla på och håller då på med det för att få bland annat uppmärkasmhet eller förstöra för dom. vid ganska milt lall kanske jag drar dom i /samtal och frågar vad dom håller på med och om dom kan sluta. ifall det är grovare så kommer jag be dom komma support berätta läget låta dom förklara din sida och därefter ta beslutet med andra staffs vilket är bra att ha i ban beslut

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera professionellt är att alltid hålla sig lung i tex support. man ska alldirig visa sin staff roll man ska hålla sig lite undercover så ifall jag speccar ett litet senario där folk inte gör så mycket men snackar tex ooc ingame så kollar jag klartr senariot tar bevis material på tex ooc ingame och lite efter senariot så ber jag dom komma support och personen eller personerna får sina återgärder. att agera professionellt kan jag kortfattat mena med att alltid hålla sig lungn visa alldrig sina roller samt hjälpa folk i reports, donation och support och vara som en förebild

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? nu under sommarlovet kommer jga vara extremt aktiv på morgonen från typ 11-15 sen så blir jag aktiv igen vid 18/19 och kan vara uppe till ibland 2 ibland 4 för att hjälpa servern och ta support ärenden och hålla koll på rparna

Hur länge har du spelat på Unive? ca 9 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har tidigare varit staff två gånger och har sätt båda gångerna lärorika och extremt roliga. jag skulle säga att jag är bästr inom support och donation då jag var ansvarig över dom områderna i ca 1 månad senast och vet hur man hanterar folk och dokumentationer tex.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
++rep Han är 100 gubbe. svarar efter 10 sek i pm riktig snabb med andra ord, Han är hjälpsam och låter inte folk prata ner på han i donations rum när han var staff innan. Förtjänar vidare iallafall så han kan bevisa mer. Min fina akhi bli staff igen

+rep han är 09a så han sitter inne hela sommarlovet och passar därav perfekt till staffteamet nu under de varma dagarna

+rep Stabil grabb

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka