Raxy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Alfred Johansson

Ditt discordnamn: raxy2.0

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff då jag älskar att prata med folk och ta min tid åt allt. om det är tex två krig som support krigar så kommer jag att hjälpa till och snacka privat med personern eller personerna som var med tydligt i senariot privat så man inte sitter och avbryter andra eller sådant liknande. jag kommer även att bidra med bra staff arbete som verkligen inte är nått slö arbete vilket jag menar att man inte orkar ta sin tid och prata med folk och bara sitta i noclip och ban'a hur som hälst

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu tycker jag att de e ganska bra rp på hela servern förutom den vissa sociala rp'n på krim sidan och det är just därförr jag söker som första till rp och som andra till krim ansvarig. själv är jag krim och kan tycka att det är mycket osocial rp och därför kommer jag då prioritera den krim rp så att alla gör allt rätt och inte sitter och håller på mot varandra ooc osv. det jag menar med att prioritera den sociala krim rp är att jag kommer mycket sitta och speca krim senarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och de övriga staffsen kommer att lösa detta med att inte sitta och rpa hela tiden och faktist ta våran tid och lösa olika senarion med dåligt rp och sådant. om någon sen efrter frågar om jag kan snacka support med dom så kommer jag att göra det då jag vill inte ha kvar de dåliga rp'arna men samt ha kvar så många som möjligt så servern fortsätter att växa. ett annt sätt att lösa dehär problemen tycker jag är att kanske hoppa krim diskution eller någon sådant när en eller två sitter där och säger hur de kan fixa sina problem och även säga till att man inte ska sitta och support kriga för ingenting och att inte support kriga för att bara få någon bannad

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att man ska agera på ett sätt då man alltid ska tänka från bådas perspektiv innan typ en ban eller något sådant. skulle jag som staff då tänka att han gjorde fel och han gjore inte fel då så tar jag återgärder . jag kommer också /m'a dom att dom ska komma support efter senariot och det är välldigt viktigt att göra det efter då man förstör RP'n ifall man bara gör det fort. jag kommer självklart att ta klipp på allt och skicka ut det och även försöka kolla backstory på det så då kanske de inte blir en ban för den hade ett bra och tydligt sätt att göra just så.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att både prioritera mitt vanliga liv samt staff arbete men jag skulle säga att jag kan jobba på som staff rätt så mycket då jag e inne på unive runt 15-17 och sen 19-23 på vardagar då jag prioriterar unive och så på min fritid men också måste jag tänka på helsan och därför tränar jag en timme om dagen ungefär 5 dagar i veckan. på helger är det ännu mer unive och då är de runt 10 till 2 och sen 5 till 02-03 då jag också vill vara lite med polare och ha ett bra socialt liv samt bra unive liv

Hur länge har du spelat på Unive? ca 5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag tyvär inte men jag är riktigt sugen på att lära mig och bli erfaren

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka