Accepterad Raxy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Raxy2.0

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att det var motivationen till att förbättra serverns rp och visa hur de ska gå till. Jag gillar att snacka med folk och skulle se mig själv som en extremt pratglad person som skulle älska att ta intervjuer samt låta rätt personer få test medlems rollen samt medlemsrollen och att de ska vara något man verkligen förtjänar och inte bara får.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig för jag är en extremt aktiv person på forumet samt älskar att snacka med folk och ta intervjuer. Jag har tidigare varit staff och vet då exakt hur de går till som /medlem @ 10 osv

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk som man själv vill bli bemött så som att kolla hur dom mår men även få lite skönt snack så intervjun inte bara blir något man bara får gjort utan något man faktist tar sin tid och och visar engagemang åt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlem ska vara något man verkligen förtjänar som inte bara kommer därför gillar jag bland annat test medlems grejen som och under intervjuerna gå igenom lite smågrejer som är bra att hålla koll på så som att utveckla alla grundregler lite så dom verkligen vet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska inte vara en lallare bland annat man ska inte spela på andra servers samt kunna alla grundregler. Man ska vara mogen nog och vet hur man ska bete sig och inte kan ch hålla koll ifall man har en ljus röst så den verkligen passar ens karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ansvarar för att både få in medlemmar som inte är lallare och tillräckligt mogna men då måste man också hålla koll på medlemmarna och sitta mycket i spec och hålla koll på report osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv alla vardagar samt helger. På vardagarna är det va 15-17 sen 19-01 och på helgerna typ hela dagarna med något litet avbrott

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte riktigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka