Accepterad Raxpax1 | Medlem ansökning [zMilano]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxpax1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017278071/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter William Johansson i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? Raxpax#5447

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Berätta om din karaktär. Ray Blandt 25 år gammal, 186 cm lång och väldigt aktiv grabb. Ray föddes i Polen staden Krakow, Krakow är känd för sina farliga platser. Ray hade en svår uppväxt med en pappa som var hela tiden full och mamma som inte kunde göra något åt saken. För att kunna slappna av och sluta tänka på det svåra i Rays liv var han oftast ute, skolkade från skolan för att röka och stöka till med sina grabbar, en dag gick hade Ray's föräldrar ett stort bråk , Ray kunde inte stå ut med det och rymde från sitt hem. Han möttes upp med sin bästa kompis Frank och de hade tänkt att gå till en street
Fight som var organiserad i närheten, tyvärr så glömde Ray och hans kompis svänga höger och utan att veta hamnade de på den farligaste platsen i Krakow. Inom någon sekund var de omringade, de blev tagna och fastbundna och sedan transporterade till Malmö där de fick jobba för en organisation. Med tid började de tjäna respekt inom andra medlemmarna och innan de hann tänka har det gått 4 år, inom de 4 åren har de kommit så pass långt att de fick välja en stad där de skulle bo och ha en grupp medlemmar med sig, Frank och Ray valde Unive och bosatte sig och letar efter en organisation!!.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive då jag har spelat på flera servrar men jag har aldrig hittat den rätta så jag väljer att ansöka här för att kunna ge mitt bästa för att kunna hitta en server som passar mig och jag tror denna kan vara perfekt då det finns mycket alternativ för mig och många människor som jag kan rpa med jämnfört med andra små servrar vilket innebär mer seriös rp från min sida

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är bra rp och moget språk så att man inte bara är arg på någon helt utan annledning utan vara lung och glad så att det inte ska förstöra rpet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska kunna förlora ett scenario utan att bli ledsen för det och sätta sig i support och grina osv, man ska kunna vara mogen och ta en förlust i ett scenarion

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive eftersom att jag sett streamers spela på denna servrar tidigare som till exempel Drobz, jag hittade även denna servern då min kompis spelar på denna server som polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka