Nekad Raxpax1 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxpax1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017278071/

Vad är ditt discord namn? Jag heter William Johansson i verkligheten.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik, Fredrik Larsson. Freddan som han kallas av sina vänner är uppvuxen i norra Sverige där hans släkt härstammar. Fredriks mamma är en riktig hemmafru och hans far arbetar ute på gården. Freddan hade sin skolgång svår då han inte hade tid för att göra sina läxor eftersom hans far behövde hjälp ute på gården. Den fritid Freddan fick ägnade han sig åt att spela fotboll med bekanta nere på byn. Freddan blev scoutad av många bra lag och en gång kom Sundsvalls scouter. Dem hade aldrig sätt någon med sån bra teknik som Freddans hade. Dem ringde in till Sundsvall och berättade om denna fina talang "Ronaldinho of the north" kallade dem han. Men bara några veckor innan han skulle bli signad dog hans far. Detta betyde att Leffe nu behövde ta hand om gården. Freddans mamma gick in i en svår deprition och nu på senare tid blivit väldigt sjuk av sitt mående. Bara för några dagar sedan dog hon och nu kände Fredrik att han behöver en ny start. Han sökte upp bostäder på nätet där en fin billig kåk i staden "ortenwave" kom upp. Leif har precis sålt sin gård och är på väg ner mot ortenwave med tåg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer blidra med social rp och så kommer jag göra många roliga scenarion som är kul för båda partnerna! (Gjorde en likadan då jag råkade lämna unive dcn)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att den andra personen i scenariot vinner. man måste inte alltid vinna själv

Hur hittade du Unive? Genom vänner och Twitch

Nekad.
Plagiat.

Du kan ansöka igen om 12h. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka