Nekad Raxpax1 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxpax1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är William Johansson

Vad är ditt discord namn? .realraxpax

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Fasi är en ung man på 23 års åldern från Kazakstan som har haft det tufft i sin familj. Han flyttade till Sverige i hopp om att hitta en bättre tillvaro, men kände sig snart vilsen och ensam i det nya landet. För att överleva och försöka skapa sig ett bättre liv började Abdi med småstölder, men situationen eskalerade snabbt till mer allvarliga brott.

När han kom till sverige var det inte som han tänkte, han kunde ingen svenska. Men sen fick han komma in i en skola där de som inte kan prata svenska fick gå. Men Abdi tyckte att svenska var alldelles för svårt, och i hans klass fanns det folk som kunde samma språk som han själv. Men dessa personer höll på med kriminella aktiviteter. Abdi började se upp till dessa personer men dörför kom in ännu en gång i det kriminella livet. Han stall kläder, klockor värda tusentals kronor och till och med bilar värda hundratusentals kronor. Nu kommer han in i en ny stad med samma kriminallitet som förr....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bridra till en bra rp, jag har spelat rp i många år och har lärt mig att ifall en person rpar på bra brukar de som är nära än göra detsamma. Men det är samma sak ifall man har dålig rp. Jag har även en mycket bra kriminallitets rp då jag gör det som man får göra och ifall jag ska göra något rån/olagligt inom lagarna så gör jag det mycket väl uttänkt och skickligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv utan också kunna tänka på de andra i ett scenario så att de också har det kul och vill fortsätta att fösöka vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått serverns regler. RDM: Random death match, man dödar någon utan ett scenario bakom det. VDM: Använder sitt fordon som ett vapen. Powergaming: Rpar inte på sina skador såsom om jag åker i 200km/h och krokar. Så måste jag rpa på det. Powergaming 2: Spelar för makt och pengar, inte för att ha roligt. =)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. Jag har tillexempel redan varit med på denna server tidigare och spelat som kriminell. Men har även en del efarenhet i den lagliga världen. Sedan har jag ju även spelat rp i cirka 3 och ett halft år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj, hare gutt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka