Nekad Raxpax1 | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxpax1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017278071/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är William Johansson

Vad är ditt discord namn? Raxpax#5447

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter tim och han koommer ifrån falun. Han är 39 år gammal och har 2 syskon, en syster och en store bror. När tim var liten så hade hans far en evrkstaden i falun. Där hjälpte han till med saker som att t.ex ge han verktyg och dem hade också en bensinmack som dom drev i familjen. Han hjälpte folk att tanka och erbjöd service. Tim är rädd för höjder och är ofta klumpig som t.ex att bränna sig och skära sig. Det är något han jobbar på. tim gick samhäll på gymnasiet och han pluggar vidare. han vill gärna bli polis och stå upp för staden och hjälpa till. nu väntar nya äventyr för tim. han har även en väldigt omtänksam mor som alltid har varit där för honom. hon hjälpte till med allt när han var liten. hans far tjänade mycket på deras mack och bensinstation. men nu väntar iallafall nya tag för tim och han kannske pluggar till polis och gör sitt livs dröm jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag blir medlem på Unive för att jag verkligen gillar roll spel eftersom jag har mycket erfarenhet av det. jag vill bli medlem här för att skapa roliga scenarion med folk och att ha kul. de tycker jag skapar glädje och sprider det. jawg vill få hög rp nivå och vill vara en del av communityt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med polis rp i nuläget sedan får jag se hur jag dras till ett annat yrke eller rp stil. Jag kommer bidra med mitt bäst rp och kommer fortsätta pumpa på. Jag kommer göra mitt bästa för att framföra de bästa scenarion som möjligt och även ha en typ av utmaning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ifall man t.ex blir kidnappad så ska man rp det bästa mankan med personen du rpar med som att ge personen det dom ber om. tex om dom vill ha din telefon så ger man dem det

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive då jag sett folk spelat på denna server som tillexempel Drobz och mina vänner. Jag har även varit medlem och krim här förr men lämnade då jag slutade med fivem fast nu vill jag komma tillbaka!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka