Nekad Rax | Whitelist ansökning [Pågen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rax

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://www.steamcommunity.com/id/Whyyoureadthislol/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Rax#5517

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär på Multistaden heter Elias Byn, han har uppväxt på Stureplan i en rik familj med mycket bra ekonomi men själv så har han inte alls lika bra ekonomi och har problem med pengar så han försöker komma med i kriminella nätverket / gäng, Han känner inte mycket känslor för något för under hela hans uppväxt har hans pappa slagit honom för hans dåliga betyg han kommit hem med från skolan, Annars har han intressen som bilar och boxning vilket han har tränat på i sitt rum när han gömt sig från sin pappa för att försöka undvika sina känslor. Annars lever han för sina vänner och brukar ofta glida runt med dom.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer vara seriös och inte driva runt med bra sunt förnuft, Kommer göra roliga scenarion och inte trolla / förstöra för andra. Jag skulle också kunna tipsa servern med scripts / bilar dom skulle kunna lägga in och bara allmänt ha det kul med allt och andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har varit inne på ett tag och det känns bra och seriöst och jag hade verkligen tyckt det vorit roligt att vara whitelisted på en sånhär bra server

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom en polare som har kört väldigt mycket på denna servern och han tipsade mig om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna utvecklas inom RP även fast jag kört väldigt mycket och att ha jävligt kul med grabbarna o damerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja men oftast är det bara på engelska servrar men jag har spelat väldigt mycket på svenska servrar men inte lika mycket som engelska.

Tillbaka