Nekad Rax | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rax

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? playstationer

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Palle Abbo och han är 26 han har aggression problem från ung ålder. Han kom från en stad som heter Tyresö. När han var 4 år blev han taumatiserad för att hans föräldrar var missbrukare, dom drack mycket alkohol och tog droger och efter det blev han bortförd av sos så att han kunde få bättre föräldrar. Han hamnade i den kriminella världen i tidig ålder redan i 15 års ålder började han ta droger och dricka alkohol han började även hänga med fel umgänge. Han blev springis i sitt första gäng vid 16 års ålder och där efter började han göra tyngre och hårdare brott som att begå ett lönnmord på en jämnårig fiende i ett annat gang. När han var 20 år gick försökte han ta sig fri från gäng livet och efter det har han försökt att följa sin dröm som en bilmekaniker. Han har haft den drömmen länge men han har inte kunnat uppfylla den på grund av hans dåliga bakgrund och brottsregister han blev även infängslad i fängelset när han blev påkommen av att sälja droger han satt inne i ett år och det va efter denna fängelsetid som han valde att ändra på sitt liv och gå mot ljusare tider i sitt liv. Och nu så söker han främst vita jobb inom bil kulturen men hade kunnat ta betalt svart om det hjälpt med skulderna. Han har inte mycket pengar så han lever på sin a-kassa vid tillfället varje månad fast dom pengarna går främst till mat och sina skulder han har kvar från sina unga dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag kan ta emot konstruktiv kritik och jag kan bidra med bra rollspelande och scenario och förbättra mig själv inom rollspelande allmänt och servers rollspelande, jag har kört mycket rollspelande förut så jag kan alla regler och har läst igenom dessa. Jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har kört det i flera år sen så har jag också hört av andra att jag är en sjukt bra rollspelare när det kommer till fivem då jag kan alla keybinds och emotes och grejer som är tillämpliga vilket gör en stor del för att förbättra sitt rollspelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna scenarion då det blir väldigt tråkigt om man alltid gör så.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja massvis har 1800 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Läs på reglerna en gång till och utveckla din svar på frågan om reglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka