Inaktuell Rax | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rax

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? Kartellen

Vad heter du i verkligheten? Elias

Ditt födelsedatum: 18 Juni 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Har varit ofta typ 5 timmar minst varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 1,009

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Elias Byn han är uppväxt i Syrien med hans familj Dom har tidigare flytt ifrån krig så Elias Byn är ganska ärrad för sitt liv. Elias Byn har som intresse att gymma, feta bilar med smaken JDM, Han har inga barn eller tjej men det må komma med tiden tänker han. Under sin barndom så har han som sagt varit med i krig och blivit tvingad till att behöva använda vapen för att kunna skydda sitt land Syrien ( Han vart tvingad ) Han ville dock inte göra det för han visste att det var fel så han och hans mor bestämmde sig att fly till Sverige för att starta upp ett nytt liv vilket inte går så bra för hans föräldrar är arbetslösa och har levt på A- kassa nästa hela sitt liv, Elias Byn försöker då hjälpa sina föräldrar med ekonomin men han har inte någon riktig utbildning så han försöker gå med i gäng. Annars mår han rätt bra och har sina kompisar i staden. ( tror det var runt 200 ord iaf )

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att göra roliga scenarion med mina medlemmar. Jag har alltid gillat det här med kriminalitet och tyckt det alltid har varit roligt att roleplaya som kriminell. Såklart så gör jag inte bara det för det blir bara tråkigt rp att bara åka runt och skjuta ner folk för att dom är i olika gäng och istället man kanske vill skapa allianser. Jag vill också kunna bjuda på riktigt bra RP och scenarion :D

Har du några med dig från start med gänget? Nej, Jag tycker det är fel att bara anställa folk som bara ska gå med helt random utan "intervjuer" Jag menar det är ju en Roleplay server inte någon freeroam server och med det sagt så kommer jag hitta medlemmar och sådant ingame.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker mig en drog kartell just därför valde jag namnet Kartellen.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom gäng rp för jag har tidigare spelat på många servrar där jag varit med i gäng / varit boss i gäng. Under mina 1K timmar skulle jag säga att minst 300 timmar är gäng RP ( seriöst rp )

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Ja asså såklart att dom ska se upp till mig och ha respekt för mig om dom vill vara kvar i gänget och om man inte lyder mina order kan det straffas. Men jag ska ju såklart inte bara vara den osköna idioten som ingen gillar, Jag kommer ju såklart ha kul med mina gängmedlemmar också.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Mer bättre scenarion utan massa skit rdm och sådant. Fick höra på servermötet att det var mycket att man bara sköt för man kunde på poliser och annat vilket inte är bra alls heller. Såklart så kommer ju det inte hända i mitt gäng för det förstör bara RPn.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Först så ska man ju såklart planera om vi t.ex säger att det är bankrån då, Jag tycker att planeringen ska ske ingame för att det ska vara så bra som möjligt. Efter planeringen så åker man och fixar allt tillbehöver man behöver till rånet som t.ex kläder och vapen. Sedan kommer man såklart ha något att förhandla med så man måste kidnappa gisslor för att man sedan ska kunna förhandla ut sig genom banken. Kommunikation med polisen genom banken kan göras emellan dörren vid banken eller med en polis radio ( snodd ) och så får man bestämma en frekvens som man ska hålla säg till. När man lyckats förhandla sig ut ur rånet med sina medlemmar och pengarna så åker man och gömmer sig från polisen för dom kan komma och byter bilar, kläder och sedan åker man och lämnar in pengarna från rånet.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Man får RPa med dom och sen så märker man ju under tiden vilka som inte kan rpa alls och vilka som faktiskt är duktiga.

Hur hanterar du kritik? Bra, och förändrar sånt som folk tycker jag gjort fel. Men om jag inte alls tycker med får jag berätta det så vi kan ändra på lösningen till ett annat sätt som båda går med på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja såklart, allt är inte om makt och pengar, Det största med RP är ju för att ha kul och träffa nya vänner

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Ja, men det är ingen RP server det är en drift server.

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Ser riktigt bra ut och tror detta kan bli något seriöst om jag ska vara ärlig.

Tillbaka