Nekad Rax | Ansökan till Servervakt [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rax

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2006

Vad heter du på discord? Rax#5517

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-22:00
Tisdag 16:00-22:00
Onsdag 16:00-22:00
Torsdag 16:00-22:00
Fredag 15:00-Beror på hur länge jag orkar
Lördag 13:00-Beror på hur länge jag orkar
Söndag 13:00-22:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Kanske 300-400 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra servern till en bättre server med mindre trollare och fler seriösa spelare som inte sitter och håller på att RDMa, VDMa, Powergamea, Failrp osv. Jag kommer ju såklart RPa själv också för som servervakt är inte jobbet att sitta och spectatea andra personer, Om jag ser folk som gör fel som t.ex RDMar kommer jag lägga en ban och sen säga till Staffs som kan ge en högre ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag har alltid gillat att hjälpa på servrar, specifikt RP servrar. Jag vill också bli servervakt för att få bort alla trollare så att servern blir en bättre och seriös server. Jag tycker alltså att det är kul att hjälpa folk som behöver hjälp och tråkigt med trollare som kommer eventuellt få kick / ban.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? För jag hade försökt mitt bästa med att göra servern till en bättre server och att få ut alla som trollar / folk som bryter mot regeln. Sen kommer jag också hjälpa alla som behöver det i discord och i fivem servern. Som sagt så hade jag fått bort alla som bryter regler osv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska vara servervakt för att jag är inne väldigt mycket om dagarna om jag inte gör något annat och jag kan mycket om fivem / rp för jag har 1030 timmar. Jag kommer också såklart ta servern på största allvar som jag dock redan gör.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna ge servern en extra hand som kan hjälpa till med hur det går på servern och få bort alla trollare / folk som bryter mot reglerna, Och som jag sa förut så hade det vorit kul att få vara med i ett "staff" team och hjälpa folk som behöver hjälp eller blivit utsatta för t.ex RDM/VDM.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, för länge sen dock på en nystartad server så var jag HEAD admin men servern blev nedstängd för ägaren tyckte inte det var kul längre. Jag har varit admin på många servrar som har dött tidigt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, Men alla bans har varit felaktiga och blivit borttagna efter några minuter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Men jag spelar inte bara FiveM men det är typ det mesta jag kör nu för tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka